1. Fullt priser måste betalas vid bokning av alla körlektioner, riskutbildning eller paketpris.
  2. Avbokning av körlektioner ska göras senast 13.00 dagen innan på vardagar och senast fredag 13.00 för måndagslektioner. Avbokning av Riskutbildning ska göras innan 2 arbetsdagar senast kl 13.00, annars debiterar vi fullt pris.
  3. Vi har ej öppet köp på våran produkter och tjänster. Och alla Inköp skall förbrukas inom 12 månader från och med inköpsdatum.
  4. Vid återbetalning, drar vi av 20 % från förskottsbetalningar.
  5. Vi har full rätt att avboka det förbokade uppkörning bokat på våran trafikskolans kod utan att informera eleven om ansvarig lärare bedömer att en elev inte är godkänd på alla moment i utbildningsplanen.
  6. Vid sjukdom ska ett läkarintyg uppvisas för uteblivna körlektioner eller riskutbildning. Vi accepterar endast intyg från läkare eller vårdcentral.